گزارش تصویری برپایی غرفه شرکت میرکو در «هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن و صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات معدن، راهسازی و صنایع وابسته(IRAN CONMIN) تهران»

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن و صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات معدن، راهسازی و صنایع وابسته(IRAN CONMIN) با برپایی غرفه‌ای توسط شرکت میرکو در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.
به گزارش روابط‌عمومی گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد، هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن و صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات معدن، راهسازی و صنایع وابسته(IRAN CONMIN) که با برپایی غرفه‌ای توسط شرکت غلطک‌ها و لاستیک‌های صنعتی مبارکه(میرکو) از شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران همراه بوده است، در سه بخش اصلی اکتشاف، استخراج و فرآوری فعالیت می‌کند و در آن انواع صنايع، تجهيزات و ماشين‌آلات معدنی، صنايع معدنی، شرکت‌های مختلف سرمايه‌گذار، مؤسسات مالی و اعتباری و مهندسين مشاور حضور و مشارکت دارند.
بنا بر این گزارش، بیش از ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی در این نمایشگاه حضور دارند و محصولات و خدمات خود را در زمینه‌های مختلف معدنی، از جمله استخراج، فرآوری، اکتشاف، تجهیزات، ماشین‌آلات و خدمات ارائه می‌کنند.
بنا بر اعلام ستاد برگزاری نمایشگاه، در این دوره ۷۴شرکت خارجی از کشورهایی نظیر روسیه، چین، هند، آلمان، بلاروس و کانادا، امارات و افغانستان حضور دارند.
هم‌چنین در حاشیه این نمایشگاه، نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی با موضوع مسئولیت‌های اجتماعی، تامین مالی، چالش‌های توسعه پایدار، هوشمندسازی، تحول دیجیتال و انقلاب صنعتی چهارم برگزار می‌شود.

گزارش تصویری برپایی غرفه شرکت میرکو در «هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن و صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات معدن، راهسازی و صنایع وابسته(IRAN CONMIN) تهران»

 

تیزر نمایشگاه – غرفه شرکت میرکو

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *