واحد تولید پلی اورتان

با توجه به توسعه روز افزون استفاده از پلی اورتان، شرکت میرکو اقدام به توسعه و تجهیز واحد مستقل پلی اورتان نموده و از بدو راه اندازی واحد گالوانیزه و رنگی شرکت فولاد مبارکه اصفهان به عنوان اولین تأمین کننده غلتک‌های APPLICATOR با روکش پلی‌اورتان آغاز بکار نمود.

 این واحد توانایی تولید انواع غلتک‌های پلی اورتان با طول حداکثر ۶ متر و سختی ۳۰ Shore A تا ۸۰ Shore D و تولید قطعات حساس پلی اورتان شامل انواع سرند، دیافراگم، هیدروسایکلون و … را دارا می‌باشد.

روکش چرخ‌های پلی اورتان با تحمل وزن بالای ۲ تن و تولید سرندهای پلی اورتان با مش بسیار ریز و پیگهای تمیزکننده خطوط نفت و گاز نشان از توان بالای فنی شرکت میرکو می‌باشد. متریال مصرفی این شرکت و بر اساس سفارش مشتریان محترم عمدتاً محصول کمپانی BAULE فرانسه و Era استرالیا و INOV چین می‌باشد. شرکت میرکو نمایندگی توزیع رزین‌های پلی اورتان INOV را نیز از سال ۱۳۹۵ در اختیار دارد.

این واحد از سال ۸۵ با ظرفیت ۱۵۰ کیلوگرم در روز و با استفاده از مواد اولیه ی مرغوب موفق به تولید ۲۰۰۰ قطعه تاکنون شده است.  واحد پلی اورتان مجهز به دو دستگاه کوره بزرگ به ابعاد ۶×۳ و ۴×۴ جهت پخت انواع قطعات پلی اورتانی می‌باشد و همچنین با در اختیار داشتن سیستم خلاء چند مرحله ای توانایی ریخته گری قطعات حساس را نیز دارا می‌باشد.